• این موضوع خالی است.
در حال نمایش 4 نوشته (از کل 4)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #1313 پاسخ
    احمدی
    میهمان

    سلام، من اینجا وارد نیستم و نمیدونم چطور میشه با پشتیبان ارتباط برقرار کرد، و آیا اصلاا پشتیبان داره؟
    اگر پشتیبان داره و پیام منو میبینی لطفااا جواب سوالم رو بدید …
    من ۲ روز پیش سفارش ثبت کردم و فروشنده محصول رو نفرستاده و شماهم پیگیری نکردید،
    من چطور میتونم سفارش رو کنسل کنم و پولم رو پس بگیرم؟؟
    کلااا پشیمون شدم اولین تجربه و یک تجربه ناموفق!
    لطفااا پاسخگو باشید و هزینه رو عودت بفرمایید

    #1342 پاسخ
    فاطمه
    میهمان

    یه شماره هست که باید تماس بگیرید باهاشون/بعد هم هر فروشنده ای یه زمان ارسال و اماده سازی از یک روز تا سی روز میتونه برای خودش مشخص کنه/شما باید ببینید زمان اماده سازی اون غرفه چند روز هست

    #1350 پاسخ
    رزاقی
    میهمان

    سلام،من از شما خرید کردم،ولی پیامی اومده که گفته شده امکان ارسال نداریم،و من هزینه رو پرداخت کردم،الان میخوام خریدم رو لغو کنم،هزینه ای که پرداخت کردم چطور بهم برگردانده میشه؟ممنون

    #2297 پاسخ
    علی
    میهمان

    با سلام منم سه روز پیش یعنی ۲۸خرداد۹۹ از یک آقای أهل همدان محصولاتی سفارش دادم وپول پرداخت کردم ولی هنوز نفرستاده بی زحمت پیگیری کنید
    910169 شماره سفارش

در حال نمایش 4 نوشته (از کل 4)
پاسخ به: لغو سفارش
اطلاعات شما: