Elementor #2755 › انجمن ها › گفتگو باسلامی ها › ثبت مشکل
- این موضوع خالی است.
-
نویسندهنوشتهها
-
سجاد حاج میرزاییمیهمان
چطوری سفارشی که ثبت مشکل انجام براش پیگیری کنم؟
زهرا باقریمیهمانسلام وقتتون بخیر اقای میرزایی
بعد از ثبت مشکل انجام شده ، براتون پیامکی حاوی لینک گفتوگو با غرفه دار ارسال می شود و شما میتونید مشکلتون را با غرفه دارتون مطرح کنید .
بعد از رایزنی با غرفه دار ، همکارانم با شما ارتباط تلفنی برقرار خواهند کرد و جهت مشکل ثبت شده با شما صحبت خواهند کرد .
ممنونم از همراهیتونم.نظریمیهمانسلام.چرا غرفه من فعال نمیشه؟ لطفا راهنمایی کنید
زهرامیهمانسلام، وقتتون بخیر
غرفه شما مشاهده و جهت فعالسازی ثبت گردید و حداکثر طی 48 ساعت کاری آینده بر طبق اولویت مورد بررسی قرار خواهد گرفت
پس از بررسیهای لازم، از طریق تماس با شما در ارتباط خواهیم بود و وضعیت غرفه را به شما اطلاعرسانی خواهیم کرد
با تشکر از همکاری شما
در ضمن میتونید با ورود به مدرسه کسب و کار باسلام، فروش و موفقیت خودتون رو به اوج برسونید
از طریق لینک زیر پاسخ تمامی سوالات خودتون رو خواهید یافت:جعفری پورمیهمانسلام،صاحب غرفه دست سازه های یاس هستم،سفارش مشتری رو طبق تاریخ تعیین شده ارسال کردم ولی متاسفانه سیستم پست مشکل داشت وکد رهگیری رو برام پیامک نکرد،دو روز هم بعلت تعطیلات عید فطر تعطیل بود وسه شنبه به پست مراجعه کردم وکد رهگیری رو گرفتم و وارد کردم،سفارش ارسال شده بود و درشهر اصفهان بود اون موقع ولی بخاطر وارد نکردن کد رهگیری از طرف باسلام مرتب تاکیرد میشد ک ارسال دیر شده و…،بهرحال مرسوله بدست مشتری رسیده ولی همچنان ثبت نشده،چیکار باید بکنم؟
رسول قادریمیهمانباعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
بنده در تاریخ 10 خرداد 99 از 2 غرفه خریدهایی رو انجام دادم
در قسمت پیگیزی سفارش …یک غرفه تایید و حتی محصول رو پست کرده ولی دیگری هنوز حتی تایید نکرده بعد از 3 روز …لطفا پیگیری بفرمایید …. تشکرحسین اسعدی شربیانیمیهمانسلام من لینک غرفه ام رو میخوام به
@ketabforoshi_sharabiani
تغییر بدم نمیشه درستش میکنید
09309552643مینا منظورمیهماناینجا اصن پاسخگویی خوبی نداره جناب اسدی شریبانی
منم همین مشکل رو دارم و میخوام یا فروشگاه حذف شه یا اینکه تغییر بدم ایدی شو (نام کاربری) ولی هیچکس پاسخگو نیسکمالمیهمانسلام,, پول کالایی که کنسل و ارسال نشده کی مسترد می شود
سید اسمعیل هاشمیمیهمانسلام سفارش من هم با اینکه قرار بود 12 خرداد برسد و با اینکه امروز 17 خرداد است هنوز نرسیده و در قسمت پیگیری سفارش من گزینه رضایت مشتری را خود با سایت ظاهرا فعال کرده و در سامانه پست هم زده تحویل مشتری گردیده نمدانم چطور این مشکل را از کجا پیگیری کنم و در سایت هیچ جایی برای پیگیری مشکل و ثبت مشکل موجود نیست
خراسانیمیهمانبا سلام
پس از ثبت سفارش تماس گرفته شد که کالا موجود نمی باشد پس از تماس با پشتیبانی و اعلام کنسل نمودن کالا و عودت پول به حساب کارتم پس از گذشت یک هفته هنور پول عودت داده نشده است. ممنون میشم پیگیری فرمائید.فهیمه رضایی نیامیهمانسلام.من غرفه دار هستم و درخواست تسویه زدم .از طرف باسلام پیام اومده که حواله پایا شد ولی هی۰ پولی به حساب من واریز نشده .تماس هم گرفتم گفتین صبر کن .پایا نهایتا ۲۴ ساعته تو حسابه لطفا پیگیری کنید یا شماره رهگیری شو برام بفرستید
سعید آذرپرامیهمانسلام وقت بخیر
ی مرصوله داشتیم ی ماه گذشته نیومده از غرفه دار سوال کردم میگن برگشت خورده منم هزینه پستو ارسال کردم و الان میگن مجددا باید هزینه پست رو بدین
تکلیف من چیه میشه راهنمایی کنین -
نویسندهنوشتهها