• این موضوع خالی است.
در حال نمایش 13 نوشته (از کل 13)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #867 پاسخ
    سجاد حاج میرزایی
    میهمان

    چطوری سفارشی که ثبت مشکل انجام براش پیگیری کنم؟

    #868 پاسخ
    زهرا باقری
    میهمان

    سلام وقتتون بخیر اقای میرزایی
    بعد از ثبت مشکل انجام شده ، براتون پیامکی حاوی لینک گفتوگو با غرفه دار ارسال می شود و شما میتونید مشکلتون را با غرفه دارتون مطرح کنید .
    بعد از رایزنی با غرفه دار ، همکارانم با شما ارتباط تلفنی برقرار خواهند کرد و جهت مشکل ثبت شده با شما صحبت خواهند کرد .
    ممنونم از همراهیتون

    #878 پاسخ
    م.نظری
    میهمان

    سلام.چرا غرفه من فعال نمیشه؟ لطفا راهنمایی کنید

    #886 پاسخ
    زهرا
    میهمان

    سلام، وقتتون بخیر
    غرفه شما مشاهده و جهت فعالسازی ثبت گردید و حداکثر طی 48 ساعت کاری آینده بر طبق اولویت مورد بررسی قرار خواهد گرفت
    پس از بررسی‌های لازم، از طریق تماس با شما در ارتباط خواهیم بود و وضعیت غرفه را به شما اطلاع‌رسانی خواهیم کرد
    با تشکر از همکاری شما
    در ضمن می‌تونید با ورود به مدرسه کسب و کار باسلام، فروش و موفقیت خودتون رو به اوج برسونید
    از طریق لینک زیر پاسخ تمامی سوالات خودتون رو خواهید یافت:

    صفحه اصلی

    #918 پاسخ
    جعفری پور
    میهمان

    سلام،صاحب غرفه دست سازه های یاس هستم،سفارش مشتری رو طبق تاریخ تعیین شده ارسال کردم ولی متاسفانه سیستم پست مشکل داشت وکد رهگیری رو برام پیامک نکرد،دو روز هم بعلت تعطیلات عید فطر تعطیل بود وسه شنبه به پست مراجعه کردم وکد رهگیری رو گرفتم و وارد کردم،سفارش ارسال شده بود و درشهر اصفهان بود اون موقع ولی بخاطر وارد نکردن کد رهگیری از طرف باسلام مرتب تاکیرد میشد ک ارسال دیر شده و…،بهرحال مرسوله بدست مشتری رسیده ولی همچنان ثبت نشده،چیکار باید بکنم؟

    #927 پاسخ
    رسول قادری
    میهمان

    باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
    بنده در تاریخ 10 خرداد 99 از 2 غرفه خریدهایی رو انجام دادم
    در قسمت پیگیزی سفارش …یک غرفه تایید و حتی محصول رو پست کرده ولی دیگری هنوز حتی تایید نکرده بعد از 3 روز …لطفا پیگیری بفرمایید …. تشکر

    #965 پاسخ
    حسین اسعدی شربیانی
    میهمان

    سلام من لینک غرفه ام رو میخوام به
    @ketabforoshi_sharabiani
    تغییر بدم نمیشه درستش میکنید
    09309552643

    #973 پاسخ
    مینا منظور
    میهمان

    اینجا اصن پاسخگویی خوبی نداره جناب اسدی شریبانی
    منم همین مشکل رو دارم و میخوام یا فروشگاه حذف شه یا اینکه تغییر بدم ایدی شو (نام کاربری) ولی هیچکس پاسخگو نیس

    #979 پاسخ
    کمال
    میهمان

    سلام,, پول کالایی که کنسل و ارسال نشده کی مسترد می شود

    #994 پاسخ
    سید اسمعیل هاشمی
    میهمان

    سلام سفارش من هم با اینکه قرار بود 12 خرداد برسد و با اینکه امروز 17 خرداد است هنوز نرسیده و در قسمت پیگیری سفارش من گزینه رضایت مشتری را خود با سایت ظاهرا فعال کرده و در سامانه پست هم زده تحویل مشتری گردیده نمدانم چطور این مشکل را از کجا پیگیری کنم و در سایت هیچ جایی برای پیگیری مشکل و ثبت مشکل موجود نیست

    #997 پاسخ
    خراسانی
    میهمان

    با سلام
    پس از ثبت سفارش تماس گرفته شد که کالا موجود نمی باشد پس از تماس با پشتیبانی و اعلام کنسل نمودن کالا و عودت پول به حساب کارتم پس از گذشت یک هفته هنور پول عودت داده نشده است. ممنون میشم پیگیری فرمائید.

    #1199 پاسخ
    فهیمه رضایی نیا
    میهمان

    سلام‌.من غرفه دار هستم و درخواست تسویه زدم .از طرف باسلام پیام اومده که حواله پایا شد ولی هی۰ پولی به حساب من واریز نشده .تماس هم گرفتم گفتین صبر کن .پایا نهایتا ۲۴ ساعته تو حسابه لطفا پیگیری کنید یا شماره رهگیری شو برام بفرستید

    #1228 پاسخ
    سعید آذرپرا
    میهمان

    سلام وقت بخیر
    ی مرصوله داشتیم ی ماه گذشته نیومده از غرفه دار سوال کردم میگن برگشت خورده منم هزینه پستو ارسال کردم و الان میگن مجددا باید هزینه پست رو بدین
    تکلیف من چیه میشه راهنمایی کنین

در حال نمایش 13 نوشته (از کل 13)
پاسخ به: ثبت مشکل
اطلاعات شما: